Hundreda

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Emma Hammar - 2 december 2010 23:21

Efter snö bus så blev det mys framför öppen brasa   


Lille busige Arrac


Stora mysiga Zelda   

Av Emma Hammar - 2 december 2010 20:47

Idag har jag Milla och Arrac varit ute och fotat! Ja Arrac fotade inte så mycket han mest busade runt och poserade eftersom det var han som var måltavlan! Eller modellen som det kan kallas i vissa sammanhang   


Här har jag fixat och redigerat några av bilderna från dagen. Jag har skickat in dessa som bidrag till Aussie kalendern 2011. Hoppas de vill använda någon av bilderna på Arrac. Men det lär tiden utvisa. 


Så tänkte att ni skulle få rösta på dessa bidrag, vilken skulle passa en kalender? 


Bild nr 1: Ett porträtt av snömonstret

  

Bild nr 2: Aussie monster vill leka

 

Bild nr 3: En söt Arrac

  

Blid nr 4: Arrac poserar i ett vinterlandskap

 

Bild nr 5: Arrac leker

  

Bild nr 6: Tok röj i snön


Vilken bild är bäst av dessa?  

Av Emma Hammar - 2 december 2010 12:25

Nu har även brukshunden kommit! Canis kom igår   


  

Av Emma Hammar - 2 december 2010 10:19

Igår när jag gick och la mig och skulle mysa in mig i täcket så kände jag någonting på ovansidan av mitt täcke som absolut inte hörde dit. Jag tände och såg någon konstig sörja som har torkat in i täcket. Kollade upp i taket där vi har orginal stockarna som har sparats för att de är fina. Där hade det runnit något klet som har torkat och droppat på mig, förmodligen natten innan. Det stank!!!!


Det måste ju ha varit en död råtta! Vad annars skulle bli en sörja och sedan droppa på mig som luktar dött!?????!! Fy fan va äckligt!


Sörjan måste ha tagit slut för inget nytt droppade på mig inatt. Nu måste jag ha ett nytt täcke    Fick sova med sommare täckte i natt det var lite kyligt   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards