Hundreda

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Emma Hammar - 3 december 2010 20:52

Kommer hem till en underbar karl som har lagat god mat, klyft potatis hann jag se i ugnen då jag hade bråttom, bråttom på toa när jag kom hem. Fastnade sedan här och nu ropar han att maten är klar. 


Idol är pausad och mat till det - MUMS! Sen ska jag packa i ordning det jag behöver ta med mig i morgon på kursen. Jag är så förväntansfull över vad Niina Svartberg har att erbjuda i morgon!

Av Emma Hammar - 3 december 2010 08:54

Då var det en hyfsat lång dag idag på jobbet. Ska köra buss i den stora staden igen. Slutar efter åtta ikväll... men husse är så snäll och pausar Idol på tv så jag får se det   


Sen ska jag upp jättetidigt i morgon! Ska gå på en två dagars kurs för Niina Svartberg!!! Så spännnade! Jag anmälda mig tidigt i våras på kursen. Hon är ju fullbokad typ ett år framåt. Jag hade tur som hittade en reservplats. Så hela helgen ska jag och Arrac träna. Det är en kurs i tävlingspsykologi! Det är 15 hundar på kursen. Mycket inomhus blir det med teori, så hoppas Arrac fixar att vara passiv så länge - super bra träning för honom hur som helst!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards