Hundreda

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Emma Hammar - 6 december 2010 21:45

Inget kul idag alls, nyss kommit hem och nu ska jag fika och titta på ett avsnitt av Nikita. 


Jo lite skoj hände idag först så har jag krockat med bussen! Jag mår bra men det blev en backspegel mindre... Det var en lätt lastbil som körd på lite fel sida av vägen och smällde med mig. När jag hade stannat och slagit på varningsblinkers och skulle gå ut så var han inte där!!! SMITARE!!!! Han kände väl på sig vems fel det var!


Sen har jag fått min först sladd med en ledvagn idag (dragspelsbuss) och det var ingen liten sladd, hela bussen krängde och blev till bokstaven L. Finns bara ett sätt att ta sig ur en sådan sladd - GASA!!!! 


As coolt jö   Hade inte varit lika coolt om jag slutade i diket men det gick ju trots allt bra och just då var bussen tom på folk så det var ingen gammal tant som behövde få hjärtsnurp! 


Inget hundigt alls idag, de var husses hundar idag   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards