Hundreda

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Emma Hammar - 21 december 2010 09:01

Vaknade nyss och är hur trött som helst och helt öm i kroppen. Det här tog på krafterna. Tack för alla snälla kommentarer på facebook, här,  sms och telefonsamtal. 


Ska in och övningsköra en timme idag. Hoppas nu att jobbet kommer och hämtar mig hemma eftersom min bil står kvar på jobbet... Det är inte förren kl.14:00 så får se om jag hinner bli lite klarare i bollen då. Ska ta värktablett...


Var inne på akuten i går kväll och de hittade inga allvarliga skador. Att jag har ont är inget konstigt och ondare kommer jag att sa sa läkaren. Men inga skelett skador eller annat knas. Men som sagt så är det ju "några" TON som kom farande, och jag vill inte tänka på vad som hade hänt om jag hade kört i den hastighet som jag brukar. Då hade jag nog inte haft ont för då hade nog jag inte känt nått alls...


Hoppas inte att det sätter sig mentalt nu. Känns inte så än  men man vet aldrig när de kan smyga upp när man minst anar det...


Nu ska jag vila på soffan!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards