Hundreda

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Emma Hammar - 8 december 2010 21:17

Det trillar in lite anmälningar här och där till vårens kurser. Men flest anmälningar har jag faktiskt på tävlingslydnaden! Jag har inte ens datum på den kursen och ändå är intresset stort   


Jag har fått anmälningar från både nybörjare och de som vill ha hjälp och komma upp i klass 2! Superkul! Så det är bara att anmäla er   


Antingen blir det en "kombo" av klass1 och 2, jag individs anpassar ju så det är inga problem om det är lite olika nivåer. Men är ni fler där ute som vill köra klass 2 så kan jag starta upp en kurs till   


Älskar när det hör av sig ambitiösa hund människor! 


I LIKE!   

Av Emma Hammar - 8 december 2010 21:13

Nu är det kallt om tassarna för våra vovsingar. Jag har varit och köpt tass salva till mina idag. När det närmar sig -10 grader så fryser Arrac om sina små tassar. Han lyfter upp dem och tycker att det är kallt! 


Så nu hoppas jag att salvan är "Super bra" som det står på burken!


Åh jo jag har köpt lite ben också till hundarna så för er som undrar så har jag köpt jul ben      Kolla!



Ska nog lägga dem under granen på julafton!

Av Emma Hammar - 8 december 2010 14:55

Det blev Zelda som fick lite aktivering idag. Jag och Arrac gick ut 10 min före husse och Zelda, sen skulle hon leta rätt på oss! Husse fick inte reda på vart vi hade gått   Hon hittade oss!


Jag och Arrac tränar lite småsaker när vi är ute jämt och ständigt. Lite inkallningar, uppmärksamhet, koppelträning och såsklart massa bus!


In i fårhagen! Ja... det finns inga får där nu som tur är! Visst är han vallhund alltid   


Arrac i full fart framåt mot matte

  

Poserar lite

 

Mina tre älsklingar! Zelda, husse och Arrac       

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards